loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




mr_amir بازدید : 407 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

عاشقانه شهاب حسینی برای همسرش در سالگرد ازدواج +تصاویر

 

شهاب حسینی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت:  وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه

قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد

و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود .

نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود …

عاشقانه شهاب حسینی برای همسرش در سالگرد ازدواج +تصاویر

دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.

کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف…  برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم … ایستگاه به ایستگاه

زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم …. این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :

کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه، همین که کنارت نفس می کشم …

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 1,167
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,750
  • بازدید ماه : 5,847
  • بازدید سال : 33,889
  • بازدید کلی : 4,113,200
  • فروش عینک با قیمت مناسب