loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




علیرضا پورشیوا بازدید : 412 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)
«علیرضا خمسه»‌ گفت: تنها دلیل ساخته نشدن پایتخت 4 برای نوروز 94 هم زمانی ایام فاطمیه و نوروز بود.
 
علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی در خصوص سریال "میکائیل" و "پایتخت 4" گفت: قرار بود سریال "میکائیل" در ایام نوروز پخش شود اما به دلایلی این اتفاق نخواهد افتاد.
 
وی ادامه داد: بعضی از افراد تصور می کنند اگر کسی در طنز موفق است دیگر نباید کار جدی انجام دهد. اما من در سریال "میکائیل" اولین نقش جدی‌ام را بازی کردم و از قالب طنز خارج شدم. "میکائیل" یک سریال جنایی – پلیسی است که من از بازی متفاوت در آن بسیار خوشحالم.
 
بازیگر سریال "پایتخت" پیرامون ساخته نشدن آن برای نوروز 94 اظهار داشت: تنها دلیل ساخته نشدن پایتخت 4 همزمانی ایام فاطمیه و ایام نوروز بود و دوستداران و هواداران پایتخت 4 منتظر ساخته شدن آن برای نوروز 95 باشند.
 
خمسه در پایان عنوان کرد: امیدوارم مردم از نقش من در "میکائیل" خوششان بیاید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 1,169
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 5,849
  • بازدید سال : 33,891
  • بازدید کلی : 4,113,202
  • فروش عینک با قیمت مناسب