loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




علیرضا پورشیوا بازدید : 358 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)
مهران احمدی گفت: به دلیل حضور در یک پروژه سینمایی نمی توانم با تیم پایتختی ها همکاری کنم.
 
 
مهران احمدی ایفاگر نقش "بهبود" در سریال مناسبتی "پایتخت"درباره حضورش در سری چهارم این مجموعه گفت: به دلیل بستن قرارداد در یک پروژه سینمایی، متاسفانه نمی توانم با تیم "پایتخت 4" همکاری کنم.
 
وی افزود: من علاقه خاصی به تیم سیروس مقدم و پایتختی ها دارم و خیلی دوست داشتم با آنها همکاری کنم ولی بر عکس بعضی از همکاران، نمی توانم در چند پروژه و همزمان با هم بازی کنم.
 
بازیگر نقش "بهبود" تصریح کرد:حضور در چند پروژه انرژی زیادی از بازیگر می گیرد با توجه به این مطلب که سریال پایتخت لوکیشن ها ی زیادی داشته و من نمی توانم هم در تهران و در شهرستان در یک زمان مشخص باشم.  
اخبار,اخبار فرهنگی,مهران احمدی,عکس مهران احمدی,تصاویر مهران احمدی
 
 وی خاطرنشان کرد:کار سینمایی جدید من اول اردیبهشت کلید می خورد که اطلاعات دقیق آن را در زمانی دیگر به اطلاع مخاطبان خواهم رساند و برای تیم "پایتخت4" آرزوی موفقیت می کنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 401
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 5,081
  • بازدید سال : 33,123
  • بازدید کلی : 4,112,434
  • فروش عینک با قیمت مناسب