loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




علیرضا پورشیوا بازدید : 462 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام افسار با دو کیفیت متفاوت
Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Afsar
ترانه : استاد شهریار | آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی | همخوان : سینا سرلک
 
این آهنگ تیتراژ میانی سریال شهرزاد میباشد
 
 

 

دانـلود با کـیفیت 320

---

دانـلود با کـیفیت 128

 

_______ متن ترانه افسار محسن چاوشی _____

 

گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه
هرچه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست
خو نمیگیرم به این تکرار طوطی وار نه
تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا
دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان
بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه
♫♫♫
آسمون اَور گِره دُنیانِ کِرد سَرد
مو چِطور دل خوش کُنُم لا ای همه بَرد
♫♫♫♫
می روی اما خودت هم خوب میدانی عزیز
میکنی گاهی فراموشم ولی انکار نه
سخت میگیری به من با این همه از دست تو
می شوم دلگیر شاید نازنین بیزار نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار نه
♫♫♫♫
دادُم اِی بیدادُم اِی مَندُم خُومِ تَک
مَر قیامت بِنِشونِمون کِلِ یَک
♫♫♫♫
(معنی بیت های بختیاری)
آسمون ابری گرفت و دنیا رو سرد کرد
من چطور دل خوش کنم بین این همه سنگ
ای داد و بیداد خودم تنها موندم
مگه اینکه قیامت مارو به هم برسونه
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 827
  • بازدید ماه : 4,924
  • بازدید سال : 32,966
  • بازدید کلی : 4,112,277
  • فروش عینک با قیمت مناسب