loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




علیرضا پورشیوا بازدید : 523 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

ازدواج مهناز افشار در ماه گذشته جنجال زیادی برای این هنرمند کشورمان در پی داشت. از حمله کاربران به صفحه شخصی وی در فیس بوک و اعتراض به ازدواجش تا شایعه اینکه همسرش سالها از او کوچکتر است.

مهناز افشار در این باره گفته است:
خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!مهناز افشار با بیان احساس خوشبختی و خوشحالی خود، در واکنش به اظهار نظرهای مردم و رسانه‌ها گفت: همسر من یاسین رامین است و از این ازدواج بسیار خرسندم.
 
بازیگر تازه ازدواج کرده سینما افزود: مادر شوهری بسیار محترم، و برادر و خواهرشوهری مهربان دارم و آن‌ها را همچون خانواده خودم دوست دارم. او همچنین با اظهار امیدواری برای ازدواج جوان‌ها گفت: ‌ از من که گذشت امیدوارم قسمت تمام جوان‌های مجرد شود.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 890
  • بازدید ماه : 4,987
  • بازدید سال : 33,029
  • بازدید کلی : 4,112,340
  • فروش عینک با قیمت مناسب