loading...
خبر و تصاویر هنرمندان
ads
top movies




mr_amir بازدید : 390 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

تجربه مادر شدن بهنوش بختیاری از زبان خودش +عکس 

 

هیچ چیزی در دنیا زیباتر از مادر بودن نیست…پاک تر از کودک نیست..تمام دنیارو هم داشته باشی اگه بچه نداشته باشی کامل نیستی..زایش..خلقت..عاشقی..پرورش..وای خدا…من خودم سعادت ندارم بچه داشته باشم اما سه تا دختر خونده دارم که تمام امید زندگیمن..حنانه..یگانه..مبینا..قسم خوردم تا زمانی که زندم حمایتشون کنم..دوسشون داشته باشم..مادری کنم واسشون..کاش هیچوقت کم نیارم و بتونم تکیه گاهشون باشم..

به دلیل قوانین خاص نمیتونم عکسشونو بذارم..اما دخترای منم به همین نازین..برای یک زن لذتی بالاتر از مادربودن نیست..برای عشقولیام دعا کنید..بزرگ بشن و دانشگاه برن و ازدواج کنن و زندگیشون طلا بشه..خیلی معصومن..خیلی پاکن…..یاعلی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فروش شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1235
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 1,377
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,960
  • بازدید ماه : 6,057
  • بازدید سال : 34,099
  • بازدید کلی : 4,113,410
  • فروش عینک با قیمت مناسب